Tid för bröllop

Loppan har precis blivit upphämtad och jag ska nu hoppa in i duschen, fixa håret och allt annat därtill som man gör innan bröllop. Det är en fin dag med snö på marken och solen som skiner. Idag ska två bli ett. Vi önskar all lycka till Natalie & André i framtiden. Svåger och svägerskan ska idag gifta sig :)
 
Kläderna är framplockade och det här tänker jag bära idag.
 
 
8
Monika

Aah,den snygga klänningen som du klickade hem från Nelly va? Gick in å kikade där men förstog mig inte på storlekstabellen.. :/
Så fint med bröllop,ni har hunnit med några i år ;) Njut av dagen! =)

Svar: Ja precis. Du kan nog gå efter den storlek du brukar använda i vanliga fall ;) Jag köpte den i XS men den var aningen stor för mig fast jag i vanliga fall inte har något problem med att ha XS-S. Men jag har liksom inget som "Håller upp" den, haha. Hyllan är för liten så axelbandslösa kläder ramlar gärna ned. Men jag lyckades hålla den uppe på bröllopet iaf, så det var ett plus ;D
Eleni

monia

Vad fin du är eleni!

Svar: Tack så mycket! :)
Eleni

Mimmimoster

Så Rockigt och Läckert!!

Svar: Mm... gillar det massor! :)
Eleni

Ika

Sjukt snygg klänning! :)

Svar: Tack! :)
Eleni

Sandra

Gu vilken snygg klänning :) verkar som att ni haft en jättebra helg :) kram

Svar: Tack! :) Den är köpt på Nelly.com. Helgen var toppen fast jag känner mig sliten än, så den var kanske för bra ;) Haha. Kram
Eleni

Mamma

Skorna var ju jättesnygga och nu dansar nån annan oärlig tjuv i dom! Varför skulle du ta av dej dom och lämna dom obevakade?? Sen måste jag ändå skratta åt lurviga fulingarna som blev kvar åt dej hahaha! Jag förstår att tjuven bytte ut sina gamla mot dina snyggingar! MEN fy säger jag för oärliga människor! Mitt råd: HÅLL I SKORNA NÄR NI DANSAR!!!!

Svar: Jag tyckte inte det var så obevakat, men någon osynlig tog sig tydligen förbi. Trist, men nu har jag beställt hem nya. Kram
Eleni

Mamma Wild ❤

Åh, vad kul med bröllop :}

♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

vilken söt klänning!

Svar: Tack, tycker den är superfin! :)
Eleni